fredag 13 december 2013

Nöjesprofilernas patetiska hyllning till Jason Diakité


Då var det dags att sätta sig tillrätta och plocka fram näsduken, för nu blir det känslosamt. Man har samlat in ett antal mer eller mindre kända nöjesprofiler för att hylla Jason Diakité och det lilla anförande han höll i riksdagen. Notera också hur de talar om yttrandefrihet, som om dessa individer i dagens Sverige inte skulle ha bra mycket större yttrandefrihet än en enkel Jim Olsson i Västra Frölunda.

Varsågoda, en liten uppläxning från de finare människorna:


Observera dock vilka som inte deltar, då det knappast är eliten man fått med sig. När skall den förste svenske artisten bryta tystnaden och ta ställning mot vansinnet?




11 kommentarer:

  1. Äh för fan. Kyss mej där solen aldrig skiner !

    SvaraRadera
  2. Kartellen-Sebbe deltar.. haha..

    SvaraRadera
  3. Vad löjligt!!! Vad/vem är det som han försöker framställa med detta. Tänk tanken att , jag medelålders, mullig, blond svenska..skulle göra samma sak!!
    Om han är svensk, vad är då problemet?

    Måste han "bevisa" att han är svensk, på scorrande skånska???
    Herre min skapare, måste varit Mona Sahlin som skrev "manuset"

    SvaraRadera
  4. De här människorna är så patetiskt förljugna. De kan inte tro på det de säger. De vet att de ljuger, men att de j-a svenskarna är så lättlurade, så det är bara såååå kul.

    SvaraRadera
  5. Jeg krever og krever. Herlig.

    SvaraRadera
  6. Tråkigt att se Tomas Ledin där,,,

    SvaraRadera
  7. http://www.youtube.com/watch?v=RoCzVxvO_nw

    SvaraRadera
  8. Musiketablissemanget har alltid sett ner på Tomas Ledin som en ytlig lättviktare, för honom är det här ett sätt att vinna respekt i de lägren.
    Hela grejen är patetisk. "Svenskhet" sitter inte och har aldrig suttit i passet. Särskilt inte idag när alla som kommer hit får ett svenskt bara de slänger sitt gamla.

    SvaraRadera
  9. Pinsamt! Särskilt beklagar jag Tomas Ledins närvaro i videon. Jag har velat tro att han är vettigare än andra i branschen p.g.a. hans koppling till Stickan Andersson, som jag respekterade. Men detta kan jag nog inte förlåta honom.

    Vifta med världens mest lättåtkomliga pass imponerar inte på mig och troligen inte heller på passkontrollanter runtom i världen numera.

    Skulle tro att folk börjar genomskåda och tröttna på dessa människors dumma följa-john lekar och deras missbruk av alltför många ord, såsom rasism, människosyn och allt vad det heter. Snart finns det inga ord kvar, som inte har smittats av dessa fånars missbruk.

    SvaraRadera
  10. "Jag kräver att få känna mig säker i Sverige.
    Jag kräver att få tillgång till det arbete, som mina meriter berättigar mig.
    Till att få tillgång till en bostad, som min inkomst räcker till.
    Jag kräver att få be till den gud jag vill och älska den person jag vill.
    Jag kräver friheten att få yttra mig, även av dom som inte håller med mina yttringar.
    Jag kräver att bli sedd som en del av detta samhälle."

    Kan man ställa samma krav även om man är sverigedemokrat?

    SvaraRadera